Game of Thrones Garden of Bones
S2, E4: Joffrey punishes Sansa for Robb's victories while Tyrion and Bronn scramble to temper the king's cruelty. Catelyn entreats Stannis and Renly to forego their ambitions and unite against the Lannisters. Dany and her exhausted khalasar arrive at the gates of Qarth, a prosperous city with strong walls and rulers who greet her outside them. Tyrion coerces a queen's man into being his eyes and ears. Arya and Gendry are taken to Harrenhal, where their lives rest in the hands of The Mountain, Gregor Clegane. Davos must revert to his old ways and smuggle Melisandre into a secret cove.