Ř1, D3: Brandon požádá Kevina o pomoc. Laverne a Greavy učiní rozhodnutí, které jim změní život. Mezitím se Amir snaží využít Emmettova vedlejšáku, zatímco Quentin se vrací do města, aby zahájil vlastní vyšetřování.