Gimcrack & Bunkum
S2, E5: After paying lip service to his enemies, Nucky introduces a surprise guest speaker at a Memorial Day dedication for war veterans. With his options dwindling, Eli questions his allegiances, but ends up digging himself a deeper hole. Nucky gets a new lawyer; Jimmy is taught a painful lesson by a Commodore crony; Richard goes hunting deep in the forest.