Giving Back
S1, E5: Gemma hosts a town fundraiser, which brings the ex club member who was responsible for Opie's arrest back to town...and into direct conflict with Jax and Opie. Clay deals with protecting a perverse parolee who can lead to a big payoff. ATF agent Kohn continues to investigate SOA.