Bob's Burgers Glued, Where's My Bob?
S6, E19: The kids’ goop war lands Bob in a sticky situation. The prank happens to occur on the same day that Skip Marooch calls to tell Bob that a journalist is coming to the restaurant to write a profile and the whole town gets involved.