Gods and Monsters
S14, E2: Sam finds a clue to Dean’s whereabouts, so he, Mary and Bobby (recurring guest star JIM BEAVER) set out to investigate. Castiel imparts some sage advice to Jack, who, still desperate to belong, seeks out a familial connection.