Last Man Standing Good Cop, Bad Cop
S1, E6: When Mandy wants to enter a contest to be on a TV modeling show, Mike intends to give her his usual "yes" -- as he does with all of his daughters' requests -- knowing that Vanessa will tell her "no." But when Vanessa insists that Mike play the bad cop this time around, he has difficulty following through.