Top Wing Goose On The Loose / Rod Cockadoodle Didn't
S1, E2: A) Swift and Brody have to rely on each other, and their “buddy navigating” skills, to lead the geese to safety in the fog. B) Swift jets to the rescue when Rod’s loud, exuberant singing get him trapped in an avalanche!