Chicago Med Got a Friend in Me
S5, E5: Dr. Choi and Dr. Marcel don't see eye to eye over the treatment of a patient's chronic pain; rumors circulate about Maggie; Dr. Manning works to help a young boy, but she is challenged by his parents, who believe in only using holistic remedies.