Ř2, D9: Sonny předstírá, že je Gradyho přítelkyně, když přijede na návštěvu jeho bratr Grant, což způsobí problémy s klukem, se kterým chce Sonny chodit. Tawni a Nico si dělají legraci z Chada, když se chlubí svou novou energetickou tyčinkou.