Who's Afraid of a Cheap Old House? Grand Historic Renovation
S1, E4: A mother of three wants to find her family their big and beautiful, forever old house; she enlists Ethan and Elizabeth's help to restore an outdated kitchen, multiple parlor rooms, and they even turn a bedroom into a bathroom.