Ř1, D7: Quinn se ocitá v tragické a kompromitující situaci a Olivia s týmem jí spěchají na pomoc. Když Billy Chamber učiní prohlášení, které od základu otřese Fitzovým prezidentstvím, musí se váhavý Cyrus obrátit na Olivii.