Groin Anomaly
S4, E2: Leslie goes public with the details of her relationship with Ali; Sarah ignites a new connection with her daughter's former teacher; Josh unexpectedly encounters an ex; Shelly begins practicing improv; Ali goes to Israel with Maura.