Family Guy Gronkowsbees
S15, E11: Rob Gronkowski, of the New England Patriots, moves into the house behind the Griffins, and the guys enjoy partying with him until his antics become overwhelming. Meanwhile, Stewie begins beekeeping and gives his bees steroids to produce more honey, but instead they become aggressive.