Last Man Standing Guess Who's Coming to Dinner
S1, E9: Although Mike is thrown for a loop when he meets his new neighbors, a loving lesbian couple, he is impressed with the similar interests he shares with one of the women. Also, when Mandy catches her boyfriend in a lie, she enlists help from Kristin and Eve to make a revenge music video.