Chicago Med Guilty
S1, E12: Nurse Lockwood is arrested for refusing to do a DUI blood test on a patient without his consent; Dr. Halstead discusses his impending lawsuit with his lawyer; Dr. Manning and Sharon Goodwin raise concerns about the nature of a baby's injuries.