Dopesick Hammer the Abusers
S1, E6: Richard Sackler faces a catastrophic challenge to Purdue's bottom line; Bridget takes her fight to the FDA; Finnix reassesses his life as Betsy struggles to kick her addiction; Rick and Randy find a bombshell piece of evidence.