Hard Out Burn Notice
S5, E8: Michael and Jesse join Agent Pearce for a CIA extraction mission on a Caribbean island, but an army of mercenaries makes it impossible for them to leave. Meanwhile, Fiona does a favor for a powerful ex in order to get information for Michael. Guest Stars: Gavin Rossdale, Lauren Stamile.