New Girl Helmet
S5, E16: Despite being happy with Sam, Jess confesses to Cece that she had a sex dream about Nick. And Schmidt attempts to help Winston land Furguson a cat audition when he finds out Aly’s star boyfriend is a talent agent for pets.