Heroes and Villains Myths & Monsters
S1, E1: The strange Slavic story of Ivan and Koschei the Deathless; the origins of King Arthur and the wizard Merlin; Odysseus resists the song of the Sirens; Sigurd and his battle with the dragon Fafnir.