S2, E7: As Wilhelmina prepares for her flamboyant wedding, she quickly realizes that her maid of honor, Victoria Beckham, is stealing all her thunder. Meanwhile, Betty is filled with guilt about her pact with Wilhelmina to keep the latter's affair a secret and Ignacio prepares for his big day as he is about to become an official U.S. citizen. However, when Betty moves in with Henry the father/daughter relationship is strained.