S2, E12: Love is in the air at McKinley High when the glee club sets up a kissing booth for Valentine’s Day. Things don’t go as planned, however, and hearts end up getting broken. Musical performances include “Fat Bottomed Girls”, “PYT”, “When I Get You Alone”, “Firework” and “Silly Love Songs”.