Ř2, D19: Když Sarah Louise (Vivica A. Fox) toužící po pozornosti oznámí své plány kandidovat na předsedkyni natesvilleského církevního spolku na další období, rozhodne se Burt kandidovat proti ní. Aby vyzkoušela Burtovu schopnost zvládnout úkol v komunitě, přidělí mu Sarah Louise povinnost starat se o vodicí prase slepého člena církve. Ale když se z vodicího prasete nedopatřením stane rodinná večeře, musí Burt najít a vycvičit náhradní prase dřív, než to Sarah Louise zjistí a zničí jeho šance na zvolení.