Game of Thrones Home
S6, E2: Bran trains with the Three-Eyed Raven. In King's Landing, Jaime advises Tommen. Tyrion demands good news, but has to make his own. At Castle Black, the Night's Watch stands behind Thorne. Ramsay Bolton proposes a plan, and Balon Greyjoy entertains other proposals.