Once Upon a Time Homecoming
S7, E21: The residents of Hyperion Heights celebrate the breaking of the curse; Henry, Roni, Weaver and Rogers travel to the wish realm in an effort to stop Wish Rumple; a discouraged Young Henry is visited by Wish Rumple.