Sleepy Hollow Homecoming
S4, E6: When the team realizes that the talisman which Dreyfuss seeks might be hidden in the most obvious of places, they race against the clock to find it before the evil forces are aligned. Then, with heightened emotions and bittersweet memories, Jenny and Crane revisit important parts of their past as they return to Sleepy Hollow.