Banshee Homecoming
S2, E9: In New York, Job drops in on a priest with ties to Rabbit, taking a hit for his troubles. Carrie's relationship with Gordon faces a new test in the wake of another revelation. Burton silences one traitor, but another eludes him. Alex vows to deliver evidence to keep Proctor behind bars. Emmett moves on while Brock looks to move up. Lucas and Carrie brace for an epic showdown, as does an NYPD captain with ties to their past.