Divočinou s Jackem Randallem Hon za divokými velbloudy
Ř1, D6: Rudý střed Austrálie má velký problém – ve volné přírodě byl ponechán nespočet koní a velbloudů a nyní jim hrozí smrt kvůli suchu. Zoolog Jack Randall se spojil s místními ošetřovateli zvířat, aby zachránil co nejvíce těchto zvířat a dokázal, že mohou pomoci lidem prospívat v tomto nelítostném a pustém prostředí.