True Blood Hopeless
S5, E6: The aftermath at the asylum leaves Sookie with an eerie sense of foreboding. At Fangtasia, Pam breaks up a vamp-girl fight, praising Tara for her tenacity. Lafayette visits Ruby Jean, who also received a disturbing message from Jesus. Fearing for his family's safety, Terry blames his curse for his troubles with Arlene. Alcide challenges JD; Sam offers to help Andy investigate the shifter shootings; Roman lays out his plans to take out Russell.