Ř7, D9: Když je libyjskými extremisty otráven blízkovýchodní diplomat, Michael a tým spěchají získat protilátku z laboratoře výrobce léků, než bude pozdě. Když je Michael pryč, je Madeline nucena přijmout krajní opatření poté, co pojme podezření, že je sledována.