Home Improvement Hororová noc
Ř7, D5: Mark se rozhodne připravit si na hodinu hororové video s použitím různých scén ze starých hororových pořadů a filmů, ale když Jill a Tim uvidí ukázku Markova videa, tak se jim ten nápad moc nelíbí.