The Rookie Horúčava
Ř4, D4: Policisté Nolan a Chenová hledají pohřešovanou osobu s možnými mezinárodními vazbami, které ohrožují životy všech zúčastněných. Harperová pokračuje v pátrání po sériovém žháři. Wesley musí zdolat nemožný úkol.