Life in Pieces Hospital Boudoir Time-Out Namaste
S1, E9: When Jen cuts her finger and Greg takes her to the hospital, they finally have the first quality alone time they’ve had in months. Also, John takes Samantha and Sophia to a restaurant where everything is named after feelings, Heather gives Tim a sexy anniversary gift, and Sophia is punished after Heather hears her swearing.