Ř15, D9: Peter je požádán, aby zaskočil za Santu v obchodním domě, dokud se neopije mocí, když si uvědomí, že Santovi projde všechno. Stewie a Brian se zatím vtírají na sváteční kancelářské párty kvůli jídlu zdarma, dramatu a ženám.