How to Start a Dragon Academy Dragons: Race to the Edge
S1, E1: In the aftermath of the events of the movie, the kids are enjoying their new lives with dragons, but the rest of the villagers aren't so sure. Hiccup and his friends have to find a way to train the dragons to live in peace with the rest of Berk.