S4, E19: This special black-and-white episode gives a nod to 1940s-era film noir as Spencer's numerous sleepless nights with the help of prescription pills start to take a toll on her, as her hunt for Ali and much-needed answers continues. As she pours over newly acquired information, her world view takes a turn into black and white. Now teleported into the world of film noir, Spencer tries to come up with the answers she and her friends have been desperately looking for. But in this world of fedora hats, switchboards and 15-cent coffee, can Spencer finally put all of the pieces together that lay in front of her?