S1, E5: Trying to ignore "A" backfired for the girls and now they must pay the penalty. Whether it is a family in crisis, parental praise for an undeserved honor looming over their head or wearing totally unfashionable scrubs while working off a debt — the girls must deal with it all. And on top of that the lipstick message from "A" is still haunting them. Meanwhile, the girls must also deal with typical teenage drama — the boy kind. A new guy arrives and pushes the status quo, a secret love is tested, a new romance blooms and an old romance floats in the grey area.