S11, E5: Sam and Dean investigate a series of murders at a small-town Maine B&B that was once home to Lizzie Borden. When a local man, Len (guest star JARED GERTNER), tells them he saw a little girl around the B&B around the time of the murders, the brothers realize Amara (guest star YASMEENE BALL) may be responsible.