Bless the Harts Hug N' Bugs
S1, E1: Jenny discovers a secret of Betty's that may help her pay overdue bills; Wayne is hurt when he discovers that Jenny's daughter Violet is featuring her biological father in her comics; Wayne tries to build Violet the tree house of her dreams.