Lost Treasures of Egypt Hunt for the Pyramid Tomb
S1, E2: An investigation into why the great pharaohs of Egypt abandoned the pyramids of Giza and chose a secret cemetery in the Valley of the Kings in which to be buried; a team looks for clues to identify human remains found in looted graves.