S5, E16: Upon discovering that Professor Fine (recurring guest star JAMES MARSTERS) is in Honduras, Lex sets out to confront him. Meanwhile, Clark meets a beautiful seductress named Simone (NICHOLE HILTZ) who uses a magical charm to make people succumb to her every wish. When the hypnotized Clark reveals his powers to Simone, she seizes the opportunity and orders Clark to kill Lex.