My Awkward Senpai I Gotta Support the Drinking Party's Organizer!
Ř1, D3: Kannawa has secret: Even though her coworkers see her intense, strict, and scary, she's really just…awkward. So, when she has to train Kamegawa, the cute, nerdy newbie, she's at a complete loss! Can this awkward senpai handle her budding feelings?!