I Took a Trip to the Capital of the Hidden Realm
S1, E3: The ayakashi world is ruled by eight great yokai called the Hachiyo. After Aoi succeeded in offering hospitality to Matsuba, one of the Hachiyo, the master innkeeper takes her out to the capital of the hidden realm as a reward for her achievement.