Grey's Anatomy I Wear the Face
S12, E17: Meredith goes on an ambulance ride with Owen and Nathan to pick up a heart for a transplant patient. Musician & MS patient Kyle Diaz is admitted to Grey Sloan Memorial with a tremor in his hand. Meanwhile, Catherine continues to insert herself into Jackson and April's business against Richard's wishes.