Raising Hope If a Ham Falls in the Woods…
S3, E4: Jimmy and Sabrina attend a marriage retreat lead by a priest (guest star Jordan) before they get married. Not wanting to miss out on a free vacation, Virginia and Burt pose as a newly engaged couple, so they can attend too. It becomes a true family affair when Sabrina’s mom Tamara (guest star Griffith) and her young lover, Roberto (guest star Valderrama), tag along. Meanwhile, Barney forgoes his birthday plans to babysit Maw Maw.