Kill la Kill If Only I Had Thorns Like a Thistle...
S1, E1: Honnouji Academy is ruled over by students clad in special outfits. Student Council President Satsuki Kiryuin, along with the Honnouji Academy Elite Four, have the academy under their absolute control.