If the Stars Should Appear
S1, E4: Ed and the Orville crew encounter a massive vessel adrift in space, which is in danger of colliding with a star. While some of the crew set out to help the ship’s inhabitants, Bortus, Gordon, and John stay behind and fend off a Krill attack on another Union ship.