Mariachis If They Let Us
S1, E3: Pressured by the debt he owes to Malaka, Gavilán publicizes Rosendo's illness in hopes of drumming up sympathy; as Cristina recovers from the startling revelation of her latest work call, the Cuevas family grapples with Gavilán's exposé.