Private Practice If You Don't Know Me By Now
S4, E11: Addison's mother demands she do whatever it takes to keep her partner alive; a medical consultation becomes complicated for Amelia and Pete; Charlotte and Cooper give intimacy another try; Violet considers publishing a revealing book.