Ř1, D3: Vedant dá spolužákovi lekci. Supriya pomáhá Adhirajovi s pátráním po Ninadovi. Adhiraj se pro odpovědi vypraví do Kotagiri. Místo nich objeví nečekanou pravdu, která ho donutí znovu prožít události posledního dne školy. Adhirajovo provinění je konečně odhaleno. Při slavnostním odhalení pomníku děkana Vyase dojde k hrůzné události, která otřese celou školou. Vedant Adhirajovi odhalí svůj plán.